9 punkti, kā labi izskatīties dejas laikā

  1. SMAIDS - vienalga, ja arī nejūties labi, mēģini justies atbrīvoti un dejojot dari to ar prieku. Tava sejas izteiksme ir ļoti svarīga un tā piedod dejai savu attieksmi.
  2. ACIS SKATĀS UZ PRIEKŠU - neskatieties uz zemi, uz savām kājām dejošanas laikā. Turi savu zodu taisni, protams, tas neaizliedz nejaušu, ātru paskatīšanos uz leju. Mēģini atrast kontaktu ar tiesnesi (sacensībās) vai ar publiku, lai viņi tevi ievērotu.
  3. STĀJA - apzinies sava ķermeņa uzbūvi dejojot. Neesi saliecies, sakņupis. Padomā par savu krūšu kurvi. Iedomājies, ka tas ir tava ķermeņa centrs un ļauj tam vadīt savu ķermeni, kamēr pārējās ķermeņa daļas strādā.
  4. ROKU KUSTĪBAS - ir septiņas roku pozīcijas, bet līnijdejās vienkārši ļaujiet rokām brīvi kustēties dejas ritmā un stilā. Neļaujiet, lai tās vienkārši karājas gar sāniem, bet lietojiet tās saskaņā ar sava ķermeņa kustībām un ievērojiet, ka tās nedrīkst plivināties apkārt, vai atrasties mugurpusē, ja nav īpaša rakstura deja vai speciāls horeogrāfa norādījums par roku novietojumu.
  5. DEJO UZ GRĪDAS - tas tiek darīts, turot jūsu balansa centru no vienas pēdas uz otru (mainot svaru no vienas kājas uz otru) un turot jūsu ceļus nedaudz ieliektus, lai jūs nevarētu lēkāt dejas laikā. Domājiet par savu enerģijas spēku, centrējot to vairāk uz leju, spiežot soļus dziļāk grīdā, kamēr dejojat.
  6. DEJO PRECĪZI UZ MŪZIKU - klausieties mūziku un sajūtiet to, kamēr dejojat. Mēģiniet arī izpildīt mūzikas lauzienus, kulminācijas, dinamiku. Mēģiniet šīs lietas savienot un rādīt dejā to, ko izsaka mūzika. Šī ir tā vieta, kur atspoguļojas jūsu attieksme, kā tad īsti jūs interpretējat deju un mūziku, kā rodat kontaktu ar publiku.
  7. TRENĒJIES, TRENĒJIES, TRENĒJIES!!! - ja jūs zināt deju soļus, jūs varat vairāk laika veltīt stila izkopšanai un demonstrēšanas etapam. Nemeklējiet par daudz variāciju dejās, jo dažreiz tas var pat sabojāt to, ko darāt. Perfekts vieglākais dejas variants, labi pasniegts augstā līmenī, atsver daudz vairāk, nekā slikti demonstrēts grūtais variants. Atrodiet vietu, lai regulāri varat trenēties.
  8. IEGŪSTI PIEREDZI - pēkšņi jaunā dejā jūties ļoti labi, bet pēkšņi ? jūties kā muļķis dejā. Pajautā draugiem viņu padomu par tavu dejošanu, vai vēl labāk ? ļauj, lai tas tiktu nofilmēts. Labs variants ir arī sarunāt ar pasniedzēju privātstundas un paņemt līdzi kladi, lai var pierakstīt tev nezināmas lietas.
  9. PRIECĀJIES - protams, ja dejās ir daudz griezienu, sarežģītu soļu un to kombināciju, tas nogurdina un tu pamazām zaudē dejošanas prieku. To ļoti labi var redzēt tavā sejā. Neļauj, lai citi to pamana. Mēģini vienmēr dejot ar prieku. Lai tev veicas!!!